18 kwietnia 2014

Wesołych Świat!

Witajcie! Z okazji świąt wielkanocnych, chciałbym wam wszystkim złożyć życzenia. Życzę wam zdrowych, spokojnych świąt, spędzonych z rodziną, abyście najedli się na tyle by starczyło do Gwiazdki :) A mojemu blogowi życzę jeszcze większej liczby czytelników niż ma teraz! Mam nadzieję, że dzięki wam, za rok znowu będę mógł tu składać takie życzenia. Właśnie w związku ze świętami, nie wiem kiedy pojawią się nowe zdjęcia, być może następny post będzie zawierał ich dziwne przeróbki :)  A wracając jeszcze do świąt, to jestem ciekaw co kto z was dostał na zajączka, jeżeli zajączek w nocy był w waszym domu to piszcie w komentarzach jakie upominki wam przyniósł :) Dzisiaj z mojej strony to na tyle, jeszcze raz życzę wesołych świąt i do zobaczenia! Pa, pa!
 

1 komentarz:

  1. Ja dostałam na zajączka ptasie mleczko i 50zł. Wesołych świąt i smacznego jajka życzy Gabrysia.
    PS: Podziękuj twojej mamie za przepis.

    OdpowiedzUsuń