2 kwietnia 2014

Start coraz bliżej!

Hejo! Jak zapewne zauważyliście mój blog zmienił wygląd na moim zdaniem lepszy, nazwę z Bmikol Blog na Bmikol Photography oraz (chociaż to nie miało ulec zmianie) adres. Jako, ze zaczynam od nowa zniknęły wszystkie moje stare posty. Niektórzy może zauważyli, że pojawiło się też zupełnie nowe logo bloga, które w ogóle nie nawiązuje do poprzedniego. Zmniejszyłem też do minimum liczbę niepotrzebnych funkcji w poście, aby czytanie ich było łatwiejsze i przyjemniejsze. Tak więc post zawiera teraz tylko datę, tytuł, treść, opcje do udostępniania oraz komentarze. Po prawej stronie również ograniczyłem ilość gadżetów, których z czasem pewnie przybędzie, ale będą starannie dobrane. Co do samej treści postów, myślę, że będą one swobodne a towarzyszyć im będą (jako, że to amatorski foto blog) zdjęcia. Ich częstotliwości nie jestem w stanie przewidzieć, ponieważ nie wiem jak często będę mógł sobie pozwolić na pstrykanie fotek i jeszcze obrabianie ich, ale myślę, że powinno się pojawić co najmniej 2, 3 posty w tygodniu. W przyszłości możliwe, że jeżeli blog będzie w miarę popularny (nie mówię tu o tysiącach wejść dziennie, jeszcze zdrowo myślę i wiem, że sobie mogę pomarzyć :) ) otworzę profil na Facebooku dla Bmikol Photography. Zachęcam was do więc do czytania, oglądania zdjęć w przyszłych postach, jeżeli chcecie być na bieżąco to do śledzenia mnie na Twitterze (@bmikolmikol), tam jest mój prywatny profil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz