13 grudnia 2014

Psiaki, kociaki, ale... w schronisku...

Może w końcu raz napiszę o tym co będzie a nie o tym co było. W poprzednim tygodniu nic się nie działo oprócz kilku typowych "incydentów szkolnych", za to ten nadchodzący będzie dość ciekawy. W środę i czwartek znów będę Mikołajem i już się szykuję, bo na pewno będzie super! W samą środę będę miał wigilję klasową i we wtorek jadę do Poznania po prezent ( oczywiście przy okazji, nie specjalnie po to). Umówiłem się z Wiką, że kupię jej płytę Dawidka a ona część zapłaci i będzie ok (prezent ma być do 25zł, więc dopłacamy sobie na wzajem). A w piątek będzie najważniejszy dzień tygodnia, ponieważ moja szkoła będzie miała nadanie imienia (Powstańców wielkopolskich) a ja będę od zdjęć ;) od 9:00 do 12:30 mają trwać uroczystości a najdziwniejsze, że klasy I-III podstawówki zaciągnęli na to razem z IV-VI i I-IIIgim! No po prostu biedne te dzieci.
 
No, ale przejdę do zdjęć, tak jak napisałem w tytule będą ze schroniska! Te zdjęcia zrobiłem na początku listopada w schronisku w Gaju. Schronisko jest na prawdę świetne (w sensie warunków itd.).  Psy i inne zwierzęta są na prawdę zadbane, kochane. Ich opiekunowie mówią, że to ich wielka rodzina. Ja sam zaadoptowałbym je wszystkie, ale mam już jednego urwisa w domu i puki co o drugim nie ma raczej mowy. Jednak, chciałbym im pomóc i oprócz tego, że współorganizowałem szkolną zbiórkę karmy ( zebraliśmy coś ok. 450-470kg jeżeli dobrze pamiętam) podam wam link do strony internetowej schroniska (kliknijcie tutaj). Jeśli ktoś z was myśli o adopcji, to jest to miejsce warte uwagi pod tym względem.
 
 




I zdjęcie:        f5,6        czas 1/400s    ISO 1600
II zdjęcie:       f5,6        czas 1/640s    ISO 3200
III zdjęcie:      f5,6        czas 1/320s    ISO 3200
IV zdjęcie:       f5,6        czas 1/320s   ISO 1600

Zwierzęta bardzo szybko się poruszały, dla tego, że by to uchwycić musiałem mieć krótkie czasy a, ze dzień nie należał do słonecznych to musiałem używać wysokich wartości ISO (jednak na szczęście mój aparat dobrze radzi sobie z szumami przy wysokim tym parametrze)
 
Jeżeli podobały Ci się zdjęcia (oczywiście, że Ci się podobały bo komu by nie),
wesprzyj mnie zostawiając komentarz i klikając "lubię to" na moim Facebooku lub obserwując bloga!
Dzięki! ;)

 

 


13 komentarzy:

  1. Ten pierwszy piesek jest cudowny! Bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję takiej ilości zebranej karmy.

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie one słodkie! <3 Gratuluję!

    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju cudowne zdjęcia, te psiaki są takie słodkie, że aż bym chciała je wszystkie.
    http://nwaldowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś chciałam zaadoptować psa ze schroniska ale w mojej okolicy nie ma żadnego. Moja kuzynka za to była tam wolontariuszką i pomagała opiekować się zwierzętami

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szlachetna sprawa, w 1 focie jednak brakuje rozmycia tła, wiadra odbierają działanie psu na 1 planie, użyj jaśniejszej przysłony.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/12/back-to-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź :) Wiem, że wiadra przeszkadzają, ale no mogłem im powiedzieć czegoś w stylu "zabierzcie to bo mi przeszkadza " :) Wiem, że f powinno byś mniejsze, ale mój aparat często nie chce schodzić z f poniżej 5 co mnie czasem denerwuje, gdybym mógł to na pewno zrobiłbym f<5

      Usuń
  6. Ten pierwszy piesek jest śliczny ;3

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super udane zdjęcia. Co do posta , zgadzam się. Jeśli chcecie zaadoptować psa , to naprawdę warto ze schroniska w Gaju. Te psy są tam bardzo zadbane, żyją w dobrych warunkach, więc dobrze takiego zabrać. Dodam jeszcze że w tym schronisku jest na prawdę cudowna atmosfera, pani , która bodajże jest tam kierowniczką jest strasznie miła, traktuje te zwierzęta jak ludzi, oczywiście w przenośni, one są dla niej najważniejsze. Jednak przybywa tam coraz więcej zwierząt, ale zepnijmy się i pomagajmy takim fundacjom ( ośrodkom ) lub przygarniajmy ;)
    http://butterflyvicy.blogspot.com/2014/12/im-sick.html

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy piesek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre zdjęcia! Mają bardzo dobrze przemyślaną kompozycję! Na pierwszym zdjęciu jedynie trochę psują wszystko wiadra, ale jako fotograf z 20 letnim stażem wiele razy byłem w sytuacji gdzie nie miałem wpływu na otoczenie!
    Pozdrawiam
    Jan Donaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Panie Bartku!
    Dokładnie obejrzałam wszystkie Twoje zdjęcia. Już dobre parę lat pracuje w tej branży. A Ty już dorównujesz mi . Wielki podziw kolego.
    Dobre ISO , cudowny pomysł na zdjęcia. Jakby co jestem chętna na jakąś współpracę.
    Regina Kopczyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ! Jakie cudowne zwierzaki !

    http://charmbabyoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ajjjjj, jakie świetne zdjęcia i psiaki! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń