14 kwietnia 2014

Miasto nad Wartą i nie tylko

Cześć! Minęło kilka dni od ostatniego wpisu, nie śpieszyłem się z niczym ponieważ, nie chcę, aby ten blog był taki "że ja muszę coś wstawić" tylko "ja mogę". To ma być przyjemne i dla mnie i dla was. Nie wymuszone, bez presji. Jako że na weekend wyjechałem z rodziną do Gorzowa Wielkopolskiego miałem okazję zrobić kilka zdjęć. Dziś zdecydowanie dominują psy, ale musiałem je wstawić bo strasznie mi się podobają. Spaniel to oczywiście Luna, a jej młodszy i mniejszy kolega to Chrupek. Przedstawiam wam też pięć nocnych zdjęć z miasta. Jest to zaledwie urywek, ale w jeden wieczór wiadomo, że wszystkiego się nie zrobi. Jednakże, często jeżdżę do Gorzowa i będę robił więcej zdjęć (najbliższy wyjazd w maju, ale okolicznościowy).  Na pierwszym zdjęciu widać miasto nad Wartą, przez całą długość biegnie most kolejowy a z za wszystkiego wybija się Katedra Gorzowska Parafii p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny. Na drugim zdjęciu zobaczycie stary spichlerz z około 1722 roku w którym obecnie mieści się Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta. Na trzeciej fotografii widnieje rondo ze stojącą pośrodku wierzą widokową popularnie nazywaną przez miejscowych pająkiem (następnym razem chyba na nią wejdę i z góry coś spróbuję zrobić). Na ostatniej fotce zrobiłem zdjęcie smug światła jadących samochodów, akurat jechał jakiś duży pojazd, więc jest fajny efekt. Wszystkie zdjęcia były robione z użyciem statywu na ustawionych dość długich czasach. Dzisiaj to już wszystko co mam wam do pokazania, mam nadzieję, że wam się podobają te moje wypociny :) Jeżeli macie jakieś uwagi, wskazówki to jak zawsze zachęcam do komentowania na dole!
 











2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie jest genialne! Piesek został uchwycony w dobrym momencie! ;D

    OdpowiedzUsuń