6 kwietnia 2014

Nowy projekt Bmikol&Vicy Photography!

Witajcie moi drodzy czytelnicy! Mam dziś dla was bardzo miłą wiadomość a mianowicie taką, że jak już wcześniej wspominałem rusza drugi równoległy blog pod nazwą "Bmikol&Vicy Photography", który będę prowadził razem z moja przyjaciółką. Na tym nowym blogu będą pojawiać się sesje z Vicy jako główną gwiazdą! Zdjęcie będą tak jak na Bmikol Photography pstrykane i obrabiane przeze mnie i mam nadzieję, że tam również będziecie mnie śledzić. Ale dość o tym nowym projekcie, przejdźmy do zdjęć, które dzisiaj chciałbym wam przedstawić a które są próbką tej nowej inicjatywy, która realizujemy z Vicy. Same zdjęcia zostały wykonane w Parku miejskim im. Kajetana Morawskiego znajdującym się w naszym mieście, który jest obecnie na prawdę ładny (chociaż mieli za unijne pieniądze jeszcze kwiatki posadzić już rok temu i ich jakoś nie widać ;) ). Modelka, którą na nich widzicie to oczywiście (jak się już pewnie domyślacie) Vicy. Mieliśmy bardzo zmienną pogodę, na prawdę tego samego dnia, gdy wróciłem do domu zaczęła się burza! Wybaczcie to, że chyba troszeczkę przesadziłem z obróbką kolorów, ale wciąż nabieram wprawy w tym i poznaje nowe możliwości Gimpa. Jeżeli macie uwagi lub wskazówki to oczywiście zapraszam do pisania komentarzy.

Mam jeszcze jedna ważną wiadomość! Na samym początku wakacji (bo teraz nie mogę) będę brał udział w kursie fotograficznym w Widzieć Więcej w Poznaniu! Wcześniej mam również zamiar wziąć razem z przyjaciółmi (w tym z Vicy) udział w jednodniowych warsztatach fotograficznych również we Widzieć Więcej w Poznaniu! Nie mogę się więc już doczekać!
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz