17 listopada 2014

Pierwsze 1000 odwiedzin!

Dziękuję! Słuchajcie, dzisiaj wybiła magiczna dla mnie liczba pierwszych 1000 wyświetleń mojego bloga! Bardzo wam wszystkim dziękuję i mam nadzieje, że dalej będziecie mnie tu odwiedzać i w ogóle! Niedługo prawdopodobnie wystartuję z nową serią postów, która myślę, ze wam się spodoba, ale to tylko na razie w fazie planów. Jeszcze raz wam dziękuję! Pa!
 
aaa
 
Zdjęcie zrobiła moja przyjaciółka Weronika dla której pozdrowienia, i wielkie dzięki!

Znajdź mnie na Facebooku i śledź na Twitterze jeśli chcesz wiedzieć więcej!


2 komentarze:

  1. Siema miałem dać komentarz wczoraj ale daje go dzisiaj xD i congratulations za 1000 ;-) pzdr Ahmed

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia , przejrzałam wszystkie. Gratuluje tysiąca wejść . Jestem stałą czytelniczką. Znana blogerka V

    OdpowiedzUsuń