3 listopada 2014

No i znowu powracam....

    Witam was wszystkich dzień po zaduszkach :) Postanowiłem znowu powrócić do bloga i mam nadzieje tym razem nie przerwać pracy nad nim. Poprzednia próba umarła śmiercią naturalną z powodu mojego lenistwa, ale tym razem jestem zdecydowany go prowadzić. Przez ten cały czas uzbierało się bardzo dużo zdjęć, które chcę wam pokazać. Myślę, że będę dodawał posty około raz w tygodniu, zapewne w weekendy. Wcześniej narzuciłem sobie za szybkie tempo. Czasem pewnie będę dodawał ich więcej, żeby nadrobić stracony czas i pokazać wam wspomniane zdjęcia.  :) A na początek 4 fotki ze Wszystkich Świętych. Zdjęcie z zapałką wyszło w sumie przypadkowo ponieważ, niechcący przestawiłem aparat z A na M, aparat miał ustawione w tym momencie f5,6; czas 1/125s i ISO 800 przy ogniskowej 105mm (gdybym wydłużył czas naświetlania do momentu gdy światłomierz wskazywałby 0, oczywiście nie uzyskałbym takiego efekty, dla tego najciekawsze zdjęcia to czasem czysty przypadek). Do zobaczenia w następnym poście!

 
 
 
 
Parametry:
I zdjęcie:   f5,6    czas 1/125s   ISO 800
II zdjęcie:  f4,14  czas 1/40s     ISO 3200
III zdjęcie: f3,48  czas 1/30s     ISO 1600
IV zdjęcie: f4,59   czas 1/20s     ISO 1600


1 komentarz:

  1. Witam! Świetne zdjęcia! jakiż to aparat robi tak cudowne zdjęcia? Jest możliwość umówienia się na sesje? jestem chetna i oczywiście dojade :) Jestem również sklonna zaplacic. Slynna modelka V

    OdpowiedzUsuń