19 czerwca 2014

Boże ciało

Cześć wszystkim! Tak, dzisiaj Boże ciało, więc korzystając z tego, że poszedłem na procesje z kolegami, postanowiłem wykorzystać okazje do robienia zdjęć. Była na to świetna pogoda i jestem z siebie bardzo zadowolony. Ogólnie dzisiaj miałem również grilla i chyba pierwszy raz robiłem go w tak wietrzny dzień. No ale było bardzo smacznie i wesoło, wiec ja dziś tak świętowałem dzisiejszy dzień :)
Wiem, że miałem już wstawić zdjęcia z koncertu Dawida Podsiadło, ale jest tam mały mętlik i wciąż to wszystko ogarniam, jednak uwaga, zbliżam się do końca, wiec oczekujcie! :) Muszę wam się tez pochwalić tym, że zdobyłem wyróżnienie w moim pierwszym konkursie fotograficznym organizowanym w miejscowym LO z czego mam wielką satysfakcję ;)
Życzę wam miłego długiego weekendu jeśli macie urlop, a jeżeli nie to miłej reszty dzisiejszego wolnego dnia, do zobaczenia!
 









Jeżeli podobały Ci się zdjęcia (oczywiście, że Ci się podobały bo komu by nie),
wesprzyj mnie zostawiając komentarz i klikając "lubię to" na moim Facebooku!
Dzięki! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz